Nieuws Adviesraad Participatiewet en uitnodiging vergadering

16 mrt 2016, 22:08 Gemeente
participatiewet
De Adviesraad Participatieraad vergadert maandelijks. De volgende vergadering is op maandag 21 maart om 15.00 uur in de Trouwzaal van het gemeentehuis in Oosterbeek.
Agenda
  1. Opening en vaststelling agenda
  2. Inspreekrecht
  3. Mededelingen
  4. Verslag van het vorige overleg van 11 januari 2016
  5. Actielijst januari 2016
  6. Ontwikkelingen sociaal domein/Sociaal Team gemeente Renkum (onder voorbehoud)
  7. Ingekomen en uitgaande stukken
  8. Rondvraag
  9. Sluiting
De vergadering is openbaar. U bent van harte welkom de vergadering bij te wonen of gebruik te maken van het inspreekrecht. De agenda en stukken van de vergadering kunt u inzien bij de informatiebalie van het gemeentehuis.

Over deze adviesraad

De Adviesraad Participatiewet geeft advies aan het college van b&w van de gemeente Renkum over het beleid en de uitvoering rondom gemeentelijke (bijstands)uitkeringen, de bijzondere bijstand en minimabeleid. Het doel is om bij te dragen aan een betere informatie, dienstverlening en ondersteuning van de inwoners die met deze zaken te maken hebben.
De adviesraad bestaat uit personen die zelf een uitkering ontvangen en personen die op een andere wijze bij deze onderwerpen betrokken zijn. Meer informatie over de Adviesraad Participatiewet, de vergaderingen en adviezen vindt u op
> Bestuur en Organisatie > College B&W > Adviescommissies > Adviesraad Participatiewet.
Contact
Heeft u vragen of wilt u inspreken tijdens de vergadering? Mail dan naar
. Of stuur uw bericht per post aan Adviesraad Participatiewet Gemeente Renkum, mevrouw G. Rijneveld (ambtelijk secretaris), Postbus 9100, 6860 HA Oosterbeek.
Gemeente Renkum